WEBDESIGN

A webdesign nem más, mint a céged, vállalkozásod online arculata.

A weboldal egy vizuális műfaj, ahol a kiemelt szerepet kell kapnia a látványvilágnak, hangulatnak, harmóniának, mindezt úgy, hogy az ne menjen a tartalom és a funkcionalitás, kezelhetőség rovására.

Jómagam számtalan olyan weblappal találkoztam már, ahol egyáltalán nem törődtek a designnal, és csupán a tartalmat helyezték előtérbe. Számomra ez azt közvetíti, hogy ezek a cégek a termékeik és/vagy szolgáltatásaik esetében sem törekszenek a maximumra. A másik véglet pedig amikor mindent (akár nem túl lényeges információkat is) besűrítenek egy-két oldalba, telepakolják reklámokkal és más figyelemelterelő elemekkel. Az emberek nem szeretnek bogarászni, ha ilyenbe ütköznek, már kattintanak is tovább.

Számomra az egyik legfontosabb szempont a weboldalak tervezése során, hogy az felhasználó barát legyen, könnyen áttekinthető és kezelhető, navigálható. A weboldal a leendő ügyfeleinknek készül, az Ő fejükkel kell gondolkozni, számukra kell érthetővé, hívogatóvá és egyszerűvé tenni a weboldalt. Természetesen ez a tulajdonosnak is jó, hisz számára is kezelhetőbb egy ilyen oldal, hiszen a későbbiekben ő fogja felügyelni és tartalommal feltölteni azt.

Weboldal tervezéssel kapcsolatosan kérj egyedi árajánlatot!

LOGÓ ÉS ARCULATTERVEZÉS

Bármilyen vállalkozásról, cégről, termékről legyen is szó, a mai világban már elengedhetetlen a profi megjelenés. Egy jó  arculat javítja a termékről, szolgáltatásról kialakított képet, erősíti a bizalmat, az egységes megjelenés könnyen felismerhetővé teszi a céget.

Mikor egy leendő partnered először veszi kézbe névjegykártyádat, vagy kap levelet Tőled, először nézi meg a weblapod akarva-akaratlanul kialakul benne egy kép Rólad, a cégedről, a termékedről. Ha ez az első benyomás nem túl pozitív, az tudat alatt akár az üzlet rovására is mehet.  Gondolj csak bele, ha mondjuk cipőt szeretnél venni, először Te is azokat próbálod fel, amik külsőre tetszenek. Bizony a külcsín ugyanolyan fontos, mint a belbecs! Az emberek többsége ugyanis érzelmi alapon dönt, amit a legtöbb esetben az első benyomás határoz meg. A logó, igényesen összerakott weblap, levélpapír, boríték, névjegykártya együtt  bizalmat ébreszt a partnereiben, és láthatóvá teszi társaságának filozófiáját.

Arculattervezés:

• logó

• névjegykártya

• cégtábla

• levélpapír, boríték

• word-fejléc

• vízjelek levélpapírra, képekre lopás ellen

• ebook, dvd, cd látványtervek

LOGÓ TERVEZÉS ÁRAK

Alapár tipografikus logó esetén:  15.000.- tól / 2 korrektúrakör
Alapár figurális logó esetén:  20.000.- tól / 2 korrektúrakör
A szolgáltatás által tartalmazott 2 korrektúrakörön felüli körök felára: 3.000.-
A szolgáltatásban foglalt verziókon felüli verziók felára: 15.000.-

Logók fajtái

Egyszerűbb tipografikus logó
A beszédes cégnevek esetében ajánlott egyedi megjelenésű betűtípus alkalmazása, mely a betűk különböző stílusával, színében tehető mozgalmassá, emlékezetessé.
Bonyolultabb tipografikus logó
Az egyszerű betűk mellett a karakterekkel történő játék, egyedi motívumok beépítése a logóba.
Figurális logó
Az egyszerű szöveges megjelenés helyett emblematikus jelképek használata a cég vagy márka üzenetével összhangban.

Bármely logó választása esetén a véglegesen jóváhagyott logót vektorgrafikus formátumokban (.ai, .pdf vagy .eps), illetve nagyméretű és nagy felbontású pixeles formátumban (.jpg vagy .png) is átadjuk!

NÉVJEGYKÁRTYA TERVEZÉS

egyoldalas:  9.500  Ft

kétoldalas: 12.500 Ft

A többi arculati elemmel kapcsolatosan kérj egyedi ajánlatot.

EGYÉB ARCULATI ELEMEK, KIADVÁNYSZERKESZTÉS, SZÓRÓLAPOK

Egyéb arculati elemekkel, kiadványokkal, szórólapokkal kapcsolatosan kérj egyedi ajánlatot!