Miért is fontos a cégeknek a logó?

Mert egy igazán jó logó a cég/vállalkozás szimbóluma is egyben, amiről könnyen beazonosítható. Gondoljunk csak a Nike, a Facebook, Coca-Cola logóira. Bárhol azonnal felismerjük őket, még akkor is, ha csak egy részletüket látjuk név nélkül.

A logónak alkalmasnak kell lennie, hogy különböző felületeken, méretekben is jól látható, kivehető legyen. Lehet simán betűlogó, vagy szimbólummal kiegészített betűlogó. Én személy szerint jobbnak tartom, ha szimbólum és név is szerepel a logóban, mert nagyobb felületen jól mutatnak együtt, és például egy favicon, vagy toll esetén elég, ha a szimbólumot alkalmazzuk, így többrétűen kihasználható a logó. A szimbólum jól felhasználható például vízjelként a levélpapíron, vagy a weblap hátterén is, ráadásul a mobilon való internetezés elterjedése miatt arra is gondolni kell, hogy olyan kis méretben is jól mutasson.

Mint a webdesignban, itt is jobban szeretem a letisztultabb stílust, de természetesen minden igényt igyekszek maradéktalanul kielégíteni.

A logókészítés folyamata

A megrendelést követően első lépéskét tisztázni, pontosítani kell az igényeket (színvilág, méret, kiemelt elem …) egy konzultáció során.  Ezt követően 2-3 logótervet készítek, amik még igényei szerint módosításra kerülhetnek, így remélhetőleg sikerül kiválasztani azt, amelyik a megrendelő minden kritériumának megfelel.

arculat_kiadvany_nev

Bármilyen vállalkozásról, cégről, termékről legyen is szó, a mai világban már elengedhetetlen a profi megjelenés. Egy jó  arculat javítja a termékről, szolgáltatásról kialakított képet, erősíti a bizalmat, az egységes megjelenés könnyen felismerhetővé teszi a céget.

Mikor egy leendő partnered először veszi kézbe névjegykártyádat, vagy kap levelet Tőled, először nézi meg a weblapod akarva-akaratlanul kialakul benne egy kép Rólad, a cégedről, a termékedről. Ha ez az első benyomás nem túl pozitív, az tudat alatt akár az üzlet rovására is mehet.  Gondolj csak bele, ha mondjuk cipőt szeretnél venni, először Te is azokat próbálod fel, amik külsőre tetszenek. Bizony a külcsín ugyanolyan fontos, mint a belbecs! Az emberek többsége ugyanis érzelmi alapon dönt, amit a legtöbb esetben az első benyomás határoz meg. A logó, igényesen összerakott weblap, levélpapír, boríték, névjegykártya együtt  bizalmat ébreszt a partnereiben, és láthatóvá teszi társaságának filozófiáját.

 

Arculattervezés:

• logó

• névjegykártya

• cégtábla

• levélpapír, boríték

• word-fejléc

• vízjelek levélpapírra, képekre lopás ellen

• ebook, dvd, cd látványtervek

 

Kiadványszerkesztés:

• szórólapok

• reklámanyagok

 

Keressen meg és segítek Önnek kialakítani egy profi, trendi arculatot, amellyel garantáltan egyedivé teheti vállalkozását!

 

Árak

Logó tervezése:

3 logóterv + módosítások: 45.000 Ft , de kérhető a tervezés tervenként is, 15.000 Ft-ért.

Névjegykártya tervezése:

egyoldalas:  3.000  Ft

kétoldalas: 4.000 Ft

A többi arculati elemmel kapcsolatosan kérj egyedi ajánlatot.

Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

bannerek_nev

A banner az internetes reklámozás egyik legelterjedtebb formája. A weboldalakon elhelyezett álló vagy mozgó reklámfelület, általában szalag jellegű vagy téglalap alakú, rendszerint a weblapok felső, vagy oldalsó részén jelenik meg és hivatkozást tartalmaz, amely a hirdető weblapjára, azaz a hirdetésre kattintva továbbjuthatunk a reklámozó weboldalára.
A banner feladata, hogy felkeltse az érdeklődő, és ami fontos – a leendő ügyfél figyelmét az adott termékre, szolgáltatásra, kíváncsiságot ébresszen és kattintásra késztessen!

Nem elég, ha egy banner kizárólag informatív, tükröznie kell a hirdető vállalkozás stílusjegyeit, arculatát, a termék vagy szolgáltatás főbb jellemzőit.

Bannert nem csak vállalkozás, termék vagy szolgáltatás céljából lehet készíteni, hanem kiváló eszköze az akciók prezentálásának is.

Elsősorban egyszerű álló (statikus), vagy GIF formátumú animált (dinamikus) bannereket készítek. Ez utóbbiak esetében általánosságban elmondható, hogy a szöveget és a színt szokták megváltoztatni, a szövegek cserélődnek, kettő-három, esetleg több váltja egymást. Azonban mint az alábbi példák is mutatják, megoldhatóak vele különböző effektek, például képek, szövegek “úsztatása”, áttetszőség stb.

Amennyiben szeretnéd, hogy vállalkozásodnak figyelemfelkeltő, igényes, trendi webes hirdetése legyen, fordulj hozzám bizalommal!

Banner készítés menete

Megrendelés esetén első lépésként meg kell adnod a kívánt banner méretét, típusát. Amennyiben konkrét elképzelésed van és rendelkezel hozzá kész felirattal, képekkel, logóval reklámszöveggel, úgy azokat küld el nekem és én azok alapján összeállítom a bannert. Abban az esetben, ha nem rendelkezel ezekkel, természetesen Rám is bízhatod a kreatív kivitelezést.

Ezután elküldöm a kész bannert és ha igény van rá, még finomíthatunk rajta.

Standard banner méretek:

Full banner 468×60 px
Half banner 234×60 px
Micro bar 88×31 px
Button1 120×90 px
Button2 120×60 px
Vertical banner 120×240 px
Square button 125×125 px
Leaderboard 728×90 px
Wide Skyscraper 160×600 px
Skyscraper 120×600 px
Half page ad 300×600 px

Az legelterjetebb banner méretek:

Vertical Banner (120×240 px)
Button (120×90 px)
Full Banner (468×60 px)
Leaderboard (728×90 px)

 

Árak

Statikus (állókép): 5.000 Ft-tól
Dinamikus (animált GIF bannerek): 8.000 Ft-tól

Az árak nettó árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák