Ha már eldöntötted, hogy igen, a cégemnek kell egy weboldal, akkor íme néhány gondolat arról, hogy milyen is legyen.

Az első és legfontosabb, hogy tudatosítsd magadban: a látogatók elsődlegesen megoldást keresnek a problémáikra!

Őket nem érdeklik a céged története, hogy mikor alakult, a szerkezeti felépítése, filozófiája. Nem fogja megnézni az x-edik büszkén feltöltött ISO minősítésedet, a gondosan galériákban kategorizált képeket az irodákról, dolgozókról, telephelyről, nem fog hasra esni a flash intródtól (sőt ez utóbbi inkább idegesíti)…

Márpedig nézz körül, a legtöbb cég ezzel akarja megfogni a látogatókat. Telepakolják mindenféle hasztalan, a potenciális ügyfeleknek érdektelen infókkal, leírásokkal. Lehetséges, hogy esetleg a Te már létező weboldalad is ilyen? Akkor ne csodálkozz, ha csalódást okoznak a webes mért adataid!

Egy weboldalnak nem a cég tevékenységét kell bemutatnia, azoknak kell szólnia akik a terméked iránt érdeklődnek és vásárolni fognak majd.

Az embereknek, akik böngésznek a neten keresve a megoldást a problémájukra már a vásárlásra készen állnak. Őket már nem kell magára a vásárlásra ösztönöznöd, csak azt kell elérned, hogy Téged válasszanak!

TÉGY NEKIK AJÁNLATOT!

Az oldalad a vevőnek szóljon, érte legyen, emeld ki az ajánlatod számára, adj megoldást a kezébe. Ha ezek az infók nem láthatóak azonnal, és nem dolgozhatóak fel 10 másodpercen belül, akkor a látogató odébbáll. Ezeket a részeket hagyd meg és szabadulj meg minden hasztalan információtól.

Gondolkodj a vevő fejével és alakítsd ki az Ő szemszögéből a weboldalad!